بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲| دیدار سرپرست کاروان با کادرفنی تیم‌های ملی والیبال و فوتبال

8:15 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۹۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲| دیدار سرپرست کاروان با کادرفنی تیم‌های ملی والیبال و فوتبال
سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور در محل تمرین ملی‌پوشان والیبال و فوتبال با کادر سرپرستی و فنی این تیم‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - در آستانه آغاز رسمی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان با حضور در محل اسکان و تمرینات تیم ملی والیبال و فوتبال با کادر فنی و سرپرست این دو تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وضعیت تمرینات، آمادگی ملی‌پوشان، قرعه و مشکلات و کمبود‌ها از مهمترین موارد مطرح شده در این دیدار‌ها بود.

هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان کشورمان در بازی‌های آسیایی از سرپرستان تیم‌ها خواست تا ضمن نظارت دقیق بر روند آماده‌سازی ملی‌پوشان، پیگیری نشست‌های فنی و تخصصی آن رشته باشند تا از آخرین اخبار و تغییر و تحولات و قوانین مربوط به رشته خود در بازی‌ها با خبر شوند.

ضمنا تاکید شد که سرپرستان رشته‌های مختلف موارد مورد نیاز، کمبود‌ها و مشکلات را به دفتر کادر سرپرستی مستقر در دهکده و معاونین کاروان انتقال دهند تا هر چه سریع‌تر نسبت یه تامین و رفع آن‌ها اقدام شود.

در دیدار با کادر فوتبال هاشمی، سجادی و علی رغبتی با فرقانیان و عنایتی دیدار کردند و در دیدار با والیبالیست‌ها نیز عطایی، کارخانه، طلوع‌کیان و بیرانوند حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *